Preparació Accés Ajuntaments A1 A2 C1 C2. (7a EDICIÓ BLOC 1 de 2)

VOLS OPOSITAR A QUALSEVOL AJUNTAMENT?


Diversifica el teu esforç i prepara diferents oposicions a Ajuntaments en un sol curs amb UGT!   

7a Edició!

Els bons resultats i bones crítiques dels nostres estudiants... la millor recompensa!!


Curs online amb Classes en Directe!
  • Curs dirigit a totes aquelles persones interessades a cobrir places de Grups A1 - A2 - C1 - C2 de Qualsevol Ajuntament. Temari General.

  • Curs estructurat en dos blocs amb calendari i preus independents. Una vegada finalitzat aquest primer bloc, iniciarem el següent.

  • Descompte 10% antic alumnat (No aplicable en els blocs d'un mateix curs)

  • Curs estructurat en 2 blocs amb continguts i preus independents


Més informació i contacte: 

  • Telèfon: 93.307.70.02

  • Email: info@forumformat.com

Pagament fraccionat sense interessos


Com ho fem?

Classes en Directe on l'alumnat podrà interactuar amb el professorat com si es tractés d'una classe presencial.

Totes les sessions quedaran enregistrades, permetent a l'alumnat visualitzar-les tantes vegades com desitgi.

Professorat especialitzat i amb àmplia trajectòria docent en oposicions.

Fòrums de consultes directes amb el professorat i taulells d'avisos importants.

Campus Virtual amb tot el necessari per treballar els materials proposats amb accés il·limitat fins a 3 mesos finalitzat el present bloc. (24 hores 365 dies a l'any)

Material estructurat per facilitar l'adquisició dels coneixements necessaris per fer front al procés d'oposicions amb garanties.

Test de preguntes per consolidar coneixements i permetre a l'alumnat avaluar el seu progrés en l'adquisició dels continguts de la convocatòria.

270,00 €
Referencia: LOC0036-21-CLOC0036-25-07
Modalidad: Online
Fecha inicio: 11/6/2025
Fecha finalización: 22/10/2025
Horario: Dimecres 17 a 20 hores
Duración (horas): 36
Lugar: Barcelona
Destinatarios: Persones interessades a accedir a l'administració local (Ajuntaments)
  • Suscríbete al boletín y recibe en tu correo las últimas ofertas de empleo público y los nuevos cursos que lanzamos cada mes

Paga tu curso en 2, 3 o 4 plazos sin intereses
en importes mayores a 100€
Pincha aquí para más información
Para poder pagar tu curso cómodamente, contamos con el sistema de pago 'Alma',que ofrece poder seleccionar si deseas pagarlo en 2, 3 o 4 plazos.
Para acceder a este servicio, el importe total deberá ser superior a 100€ y únicamente tendrás que seleccionar la opción de pago 'Alma' al finalizar la compra y seguir los pasos que te indique.

Afiliate a la UGT
Descripción del producto
Detalles
OBJECTIU DEL CURS

Aquest curs és preparar a les persones que vulguin presentar-se a les diferents convocatòries dels ajuntaments destinades a  grups i/o categories de  A1/A2/C1/C2, tècnics, auxiliars i administratius.

DADES DEL CURS

    . Temes corresponents al temari general de les categories: A1, A2, C1, C2.
    . Durada: 36 hores en modalitat telepresencial, amb classes en directe en format online.
    . Sessions: 12 de 3 hores cada sessió.
    . Horari: dimecres de 17.00 a 20.00 hores.

CALENDARI

Inici: dimecres 11 de juny de 2025.
Finalització:  dimecres 22 d'octubre de 2025.

SESSIONS

Juny 2025
Dimecres 11
Dimecres 18
Dimecres 25

Juliol 2025

Dimecres 2
Dimecres 9
Dimecres 16

Setembre 2025
Dimecres 17
Dimecres 14

Octubre 2025

Dimecres 1
Dimecres 8
Dimecres 15
Dimecres 22


CONTINGUTS DEL CURS


Tema 1
La Constitució espanyola 1978: Estructura, contingut i principis generals. Drets fonamentals. Garanties de les llibertats. Poder legislatiu. Poder executiu. Poder Judicial i Tribunal Constitucional. Organització Territorial de l’Estat. Reforma de la Constitució.  

Tema 2
Les comunitats autònomes. L’Estatut d’Autonomia de Catalunya: estructura, contingut essencial i principis fonamentals. Competències de la Generalitat de Catalunya: exclusives, compartides i executives.

Tema 3
Administració Pública: classes d’administracions públiques.  Classes de lleis. Les normes amb rang de llei. Reglaments. Les ordenances i reglaments municipals. Procediment d’elaboració, aprovació i entrada en vigor.

Tema 4
Òrgans municipals: necessaris i complementaris. Organització municipal: l’Alcalde/essa, Moció de Censura i Qüestió de confiança, els regidors, Tinents d’Alcaldia,  la Junta de Govern Local, el Ple municipal, Comissions informatives, Comissió especial de comptes. Grups municipals. Junta de Portaveus.

Tema 5
El municipi. Competències municipals. Funcionament dels òrgans col•legiats.

Tema 6
Els principis de la contractació del sector públic. Tipologia de contractes públics. Procediments d’adjudicació. Competència per contractar.

Tema 7
Els pressupostos municipals: concepte, principis, elaboració i aprovació, fases d’execució.






Información adicional
Información adicional
Modalidad Online
Fecha inicio 11/6/2025
Fecha finalización 22/10/2025
Duración (horas) 36
Lugar Barcelona
Horario Dimecres 17 a 20 hores
Horas lectivas 36
Plazas 0
Destinatarios Persones interessades a accedir a l'administració local (Ajuntaments)

¿Eres Afiliado?

Si aún no te estás aprovechando las numerosas ventajas que supone afiliarse a UGT no esperes y forma parte de un sindicato plural, solidario, y reivindicativo con más de 130 años de historia.

Afíliate >